Portada Música El Rapigueiro celebra 10 años de xera nel III Ruxidoiro Ayandés

El Rapigueiro celebra 10 años de xera nel III Ruxidoiro Ayandés

by asturnet

L’Asociación Cultural “Banda de Gaitas El Rapigueiro” va celebrar el prósimu sábadu 1 de setiembre el III Ruxidoiro Ayandés nel que va a desendolcar delles actividaes nel Salón de Actos del Ayuntamientu d’Ayande, conmemorando la so primer década d’esistencia. La Banda tamién va a presentar nesti Ruxidoiro la so nueva páxina web.

Los actos d’esti III Ruxidoiro Ayandés van entamar el sábadu dende les 18 hores, nel Salón de Actos del Ayuntamientu d’Ayande, Lauren García, autor del llibru ”Versos como Sangre hirviendo”, dará una charla entitulada “pertenencias al viento” y ufiertará un recital de poemas inéditos del conceyu ayandés.

Darréu, coincidiendo cola celebración de los 10 años d’esistencia de la “Banda de Gaites El Rapigueiro”, presentaráse la páxina web: WWW.ELRAPIGUEIRO.COM.

Y a les 19:30 hores habrá un Pasacais ya ruta polos chigres colaboradores amenizáu poles bandines de tol país. A les 22:00 Hores un conciertu nel Klandestín a cargu de los grupos NOS (Ayande) y ÚLTIMO TREN (Cangas del Narcea), preludirá al actu que tendrá llugar a les 23:30 hores y nel que AIRES DEL PALO ya músicos de tola redoblada armarán folixa no Café Centro./p>

Como se diz na convocatoria d’esti III Ruxidoiro “durante la nueite recuperaremos fuerzas con la famosa TARTA DE ABLANA moyada con chocolati………….. ya bailar hasta que cante´l gochu”.

Nueva web de El Rapigueiro

Tamién te podria gustar