Portada Conceyos El Radiovisor d’Avilés dedica’l so primer programa del cursu a “los amigos del mundu”

El Radiovisor d’Avilés dedica’l so primer programa del cursu a “los amigos del mundu”

by redacción asturnews

El Radiovisor d’Avilés dedica’l so primer programa del cursu a “los amigos del mundu”. El formatu, que funde la televisión y la radio, ye la cara más visible del proyectu audiovisual del colexu públicu Virxe de les Marees.

Anguaño’l Colexu Públicu Virxe de les Marees yá ye multicultural y multinacional cuidao que, a los alumnos y alumnes d’España, sumáronse estudiantes de Colombia, Perú y Marruecos. Por ello El Radiovisor, la cara más visible del proyectu audiovisual del centru educativu avilesín, dedica’l primer programa del cursu a “los amigos del mundu”. Puede vese na canal del Conceyu d’Avilés en YouTube.

Como en cada edición, Daniel Ortuño ye l’encargáu de dirixir y presentar esti espaciu que cunta cola participación de Thiago, Jonathan y Eva, de los colexos avilesinos Virxe de les Marees, Sabugo y Versalles, respectivamente. Los grandes collaboradores del programa enfrentar al concursu que’l periodista David Ortuño escurrió sobro distintos llugares del planeta.

La filósofa Sharon Calderón va ayudar al alumnáu a ampliar el so vocabulariu con palabres que s’usen en Hispanoamérica, como lengüetería, piajeno, suale, miango, tribilín y ababachado. Amás los participantes, que son orixinarios de Colombia, Rumanía y España, cunten qué ye lo que más-y gusta del so país y ónde-yos gustaría vivir o viaxar.

Nuna cita tan cosmopolita nun podía faltar el Dr. Malutovich, un personaxe habitual d’El Radiovisor, responsable de múltiples fechorías a lo llargo y anchu del mundu, que va falar de los sos amigos villanos, afayando que na intimidá nun son como paecen.

El Radiovisor algama’l so décimu programa desque se punxo en marcha. Tratar d’una iniciativa audiovisual del colexu públicu Virxe de les Marees y forma parte del proyectu de tresformamientu del centru educativu públicu del barriu d’El Nodo. Cuenta pa ello col sofitu ya impulsu del Conceyu d’Avilés, l’asociación Nómades, la Conseyería d’Educación del Principáu d’Asturies y l’Universidá d’Uviéu.

Tamién te podria gustar