Portada Sociedá El Pueblu d’Asturies estrena una nueva etapa como centru formativu na tradición pa los más neños

El Pueblu d’Asturies estrena una nueva etapa como centru formativu na tradición pa los más neños

by asturnet

El Muséu Etnográficu del Pueblu d’Asturies estrénase como centru formativu na tradición pa los más neños. Dientro de la nueva etapa que’l centru abrió cola incorporación dafechu del pabellón de la ‘Expo’ y colos güeyos puestos n’afitase como’l mayor equipamientu etnográficu del Principáu, el muséu plantega pa tolos sábados del veranu tres talleres de fotografía, baille y construcciones en maera.

L’envís de les actividaes, que cuenten col patrociniu del Ayuntamientu de Xixón, ye averar les tradiciones asturianes a les xeneraciones más moces, yá que los talleres -de dos hores de duración y con un preciu d’inscripción de 3 euros- pretenden dir más allá’l meru deprendizaxe d’habilidaes y amosa-yos a los neños vezos y costumes de los sos mayores.

Asina, l’actividá de fotografía partirá de la bayurosa colección se semeyes del muséu pa que los más pequeños puean ver cómo yeren los asturianos d’antaño, mientres que’l taller de construcción de maera familiarizará a los participantes con entretenimientos tradicionales fechos con esi material.

En tercer llugar, l’actividá de baille y cantu quier deprende-yos a los neños pieces del repertoriu asturianu que valieron como ún de les principales diversiones de xeneraciones anteriores.

Esti últimu taller repetiráse en cinco feches, a diferencia de los dos restantes, pa caún de los cuales tán programaes cuatro feches. L’arranque de les actividaes, que van prollongase hasta’l caberu sábadu de setiembre n’horariu de 11 a 13 hores, ta previstu pal prósimu 3 de xunetu, y la inscripción pue formalizase nel númberu de teléfonu 985182960, correspondiente al propiu Muséu Etnográficu.

Tamién te podria gustar