Portada Patrimoniu El Pueblu d’Asturies afítase como’l mayor muséu etnográficu al incorporar el pabellón de la Expo

El Pueblu d’Asturies afítase como’l mayor muséu etnográficu al incorporar el pabellón de la Expo

by asturnet

El Muséu Etnográficu del Pueblu d’Asturies, fundáu en Xixón en 1968, afítase como’l mayor equipamientu na so estaya en territoriu asturianu. La incorporación del pabellón col qu’Asturies tuvo representada na Esposición Universal de Sevilla -la ‘Expo 92’- esparde a partir de güei los espacios d’un complexu museísticu que reivindica la so condición de cabecera de la investigación etnográfica asturiana.

Cola anesión del renováu pabellón de la Expo, un edificiu de tres plantes qu’hasta agora foi emplegáu como sé d’actos puntuales del muséu pero con una dimensión tamién vinculada a la hostelería, el Pueblu d’Asturies pieslla la so formación como complexu museísticu y cellebra esi estremu con una esposición sobro la cocina.

Frutu d’un llabor de más d’una década, l’amuesa fai un repás de la evolución de la sociedá asturiana nos dos últimos sieglos al traviés d’esa estancia doméstica como la más característica del domiciliu.

Dende esi llugar, entienden los responsables de la esposición, pue reconstruyise con fidelidá l’actividad económica, los gustos, los cambios d’alimentación, les diferencies sociales y el mou d’afrontar la vida de sucesives xeneraciones d’asturianos.

El Muséu Etnográficu del Pueblu d’Asturies ocupa una superficie de más de 30.000 metros cuadraos na oriella drecha’l ríu Piles. Atesora un archivu de la tradición oral y una fototeca con más de 200.000 imáxenes, asina como una importante colección de preseos domésticos y de llabor, atropada baxo la coordinación del director del centru, Xuaco López, defensor del muséu como centru de referencia de la investigación etnográfica asturiana.

Tamién te podria gustar