Portada Política El PSOE propón una “Llotería del cine” pa financialu

El PSOE propón una “Llotería del cine” pa financialu

by redacción asturnews

Una Llotería pal cine español. Esta ye una de les propuestes que plantega’l PSOE nel so programa electoral.

“La idea ye qu’haya un sortéu al añu venceyáu al cine español que la so recaldación dedíquese a la creación y producción audiovisual”, rellataba esti día un responsable de l’área cultural de los socialistes. En concretu, los fondos diríen destinaos sobremanera a ayudar a nuevos talentos pa sacar alantre los sos primeros proyectos. La iniciativa ta plantegada como “un finxu”, pa tratar de llograr el mesmu ésitu que la Fiesta del Cine: un eventu especial que llegue, nesti casu, una vegada cada 12 meses y precisamente pola so escepcionalidá atraiga más públicu. “Quiciabes pueda acomuñar a los Goya, nes mesmes feches”, añede la mesma fonte de la candidatura.

En realidá, va dos años que’l PSOE plantegó per primer vegada la midida, qu’agora promete llevar a cabu si gobernara . Pel momento, nun hai más concreción sobre cuántu podría recaldase gracies a la Llotería del cine. La inspiración, eso sí, ye’l Lottery Fund británicu, col que Reinu Uníu financia dellos proyectos culturales pero non solo- gracies a distintos sorteos de la llotería.

A falta de más detalles, lo cierto ye que la Llotería del cine nun dexa de ser “una midida más, pequena, anque quiciabes pública y social”, dientro d’un programa más ambiciosu qu’aspira a baxar el IVA cultural al 10% y devolver al séptimu arte a lo menos unos cien millones d’euros” nos Presupuestos Xenerales del Estáu –en 2016 va cuntar con 60, tal que aprobó’l Gobiernu del PP-. Los socialistes prometen tamién axuntase con el productores a axustar posibles cambeos de la nueva llei del sector qu’aprobó apocayá l’Executivu y que camuda’l sistema d’ayudes dende un modelu a posteriori y basáu na taquilla a otru a priori y centráu en dellos criterios oxetivos.

Tamién te podria gustar