Portada Educación El PSOE plantega una prueba de maduror cultural’ pa ser docente

El PSOE plantega una prueba de maduror cultural’ pa ser docente

by redacción asturnews

Si’l PSOE gana les elecciones, quier que nes facultaes d’Educación namái entren los alumnos más brillosos del institutu, como en Finlandia, pa lo que quier enllantar «un triple filtru previu a la matriculación» na universidá.

Esti filtru» consistiría en «una prueba de maduror cultural», «una entrevista na que puedan evaluase les aptitúes pedagóxiques de los aspirantes a maestru» y «un bon espediente académicu». Pretende, a última hora, endurecer l’accesu a la carrera hasta un estremu al que nun había llegáu nin el PP.

L’oxetivu ye «ameyorar la selección del alumnáu de les facultaes d’Educación pa consiguir alzar la calidá y el prestíu de los maestros». «Llueñe tienen de quedar yá los tiempos nos que l’oficiu docente namá taba pa los que nun sabíen faer otra cosa», cavilguen los socialistes nun esplosivu documentu de 69 páxines que tien estelaos a los sindicatos.

El testu llámase “Escontra un nuevu modelu de profesionalidá docente pal sieglu XXI” y ye un desenvolvimientu del programa electoral del PSOE pero centráu namái nos profesores, que se convirtieron nos protagonistes del alderique educativu dempués de que’l Gobiernu encargara al filósofu José Antonio Marina la redacción d’un llibru blancu sobre l’oficiu docente. Marina tenía previstu apurrir antes de fin de mes el so llibru blancu, pero’l PSOE adelantróse y ayeri fixo públicu’l suyu.

Nél contempla, ente otres midíes, «revisar los actuales planes d’estudiu de les universidades». Anguaño, basta con qu’un aspirante a maestru saque un 6 sobre 14 na Prueba d’Accesu a la Universidá (PAU) por que pueda estudiar el grau d’Educación nuna ventena de campus públicos.

Los sindicatos nun son bien partidarios d’esta idea, pero UXT ve con bonos güeyos, sicasí, otra de les propuestes socialistes: la implantación d’un MIR educativu de calter estatal y que tengan que realizar tantu el profesores de la pública como los de la privada. Supondría pasar de los actuales cinco años de carrera -cuatro años de grau y unu de máster- a un total de siete años. A la formación d’agora añediríase un exame habilitante dempués del máster y dos años de práctiques remuneraes y supervisaes. Y quien quiera depués aportar a la función pública tendrá de pasar, amás, por una oposición.

Tamién te podria gustar