Portada Política El PSOE pide promocionar l’usu de la llingua asturiana en Lleón

El PSOE pide promocionar l’usu de la llingua asturiana en Lleón

by asturnet

El voceru de Cultura y Turismu del grupu parllamentariu socialista na Xunta de Castiella y Lleón, José Ignacio Martín Benito, rexistró la pasada selmana una entrugar alredor de la promoción del lleonés, recoyida nel Estatutu d’Autonomía de la comunidá y esixida nel mes de mayu pol Procurador.

Nesa fecha, el plenu algamó un alcuerdu sobre la proposición non de llei presentada pol grupu socialista sobre l’impulsu de la llingua asturiana. La resolución esixía a la Xunta “impulsar el lleonés dientro del patrimoniu llingüísticu de la Comunidá, con midíes empuestes a la so protección específica, en coordinación coles alministraciones públiques competentes” de la que-y encamentaba a “cumplir el mandatu establecíu nel artículu 5.2. del Estatutu d’Autonomía, y, conforme al mesmu, regular la protección, usu y promoción del lleonés”.

Énte los incumplimientos del Gobiernu de Castiella y Lleón el PSOE insiste sobre la cuestión.

Per otra parte, el diputáu socialista rexistró tamién otra entruga pola que quier saber qué actuaciones llevó a cabu la Xunta de Castiella y Lleón pa dar cumplimientu a la resolución aprobada nes Cortes autonómiques el 7 de xunu de 2010 sobre la tradición oral de ‘El Filandón’. Nesa fecha, la Comisión de Cultura y Turismu de les Cortes autonómiques aprobó una proposición non de Llei, presentada pol grupu socialista y transaccionada col grupu popular. Por dicha resolvimientu les Cortes encamentaben a la Xunta de Castiella y Lleón a “empecipiar los estudios pertinentes col fin d’establecer un nivel de protección, incluyíu’l de Bien d’Interés Cultural, pa la tradición oral de ‘El Filandón’ del Reinu de Llión, tamién llamado ‘serano’ nes provincies de Zamora y Salamanca”.

Tamién te podria gustar