Portada Sociedá El PSdG recula na so propuesta pa esparder el gallego pelos conceyos de Navia-Eo

El PSdG recula na so propuesta pa esparder el gallego pelos conceyos de Navia-Eo

by asturnet

El diariu uvieín La Nueva España informaba na so edición del pasáu sábadu 9 de que’l PSdG retirara de la mesa del parlementu de Galicia la proposición no de llei presentada va unes selmanes col fin d’esparder la llingua gallega fuera de les llendes administratives de la comunidá vecina. Según la información publicada nel rotativu asturianu los encamientos fechos dende la FSA y l’esmolecimientu de los alcaldes socialistes de la zona influiríen nesta decisión de retirar la propuesta.

Talo informaba Asturnews el pasáu 29-03-05 varios diputaos del grupu socialista na cámara autonómica de Galicia presentaran una na que pidíen al gobiernu de la Xunta una serie de midíes empobinaes a la promoción de la llingua oficial de la comunidá vecina n’Asturies, Lleón y Castiella, y Estremadura. Ente elles proponíase incorporar los territorios de fales del troncu común galaico-portugués a los programes de difusión cultural y normalización llingüística entamaos pola Xunta, la incorporación d’un representante d’eses zones al Consello de Cultura de Galicia, alcuerdos coles autoridaes educatives d’eses comunidaes pa la enseñanza de la llingua gallega y otres propuestes destinaes a sofitar el llabor de colectivos d’esos territorios implicaos nel espardimientu del gallegu, asina como propuestes de programes d’inmersión llingüística pa los escolinos de les zones con fales galaico-portugueses al través de cursos intensivos y vacaciones pagues na comunidá gallega.

La iniciativa parlamentaria del PSdG causar un plasmu grande nos conceyos asturianos d’Entrambasaguas y al paecer tamién nel senu de la Federación Socialista Asturiana, asina como nes instituciones y colectivos en defensa de la llingua asturiana y del gallego-asturiano. Los socialistes asturianos falaríen colos sos compañeros de Galicia pa qu’estos retiraran la so proposición non de llei, de ser cierta la información publicada pol diariu La Nueva España.

Tamién te podria gustar