Portada Música El proyectu d’Ana Arsuaga “Verde Prato” aporta al Xovellanos

El proyectu d’Ana Arsuaga “Verde Prato” aporta al Xovellanos

by redacción asturnews

Verde Prato ye’l proyectu d’Ana Arsuaga, artista que transita por distintes disciplines como la música y la pintura y qu’aporta esti martes 23 de marzu al Teatru Xovellanos de Xixón.

Los sos cantares, como los sos cuadros, cunten hestories y beben del folclore vascu. Canta en euskera, en castellán y en rusu (“To ostatnia niedziela” ye un tangu d’orixe polacu, qu’apaecía na película de Nikita Mijalkov, Quemáu pol sol, y en Trés colories: Blanco de Krzystof Kieslowski).

Verde Prato esperimenta sobremanera cola voz y acompáñase solamente d’un looper y un tecláu. Interésa-y la unión que s’establez ente la melodía y les palabres, al traviés del cantar, y el so poder de tresmisión, según esquizar nes relaciones de distinta intensidá que pueden xenerase nun directu.

Les sos referencies musicales albídrense tradicionales pero tamién integra soníos actuales  a la d’entemecer otros ritmos, a priori bien distintos ente sí. Tanto nes lletres, como na elección de pocos elementos a la de componer, Verde Prato apueste pola cencellez qu’apuerta intensidá nos sos directos y cautiva ensin remediu.

Teatro Xovellanos
Cuando: Del 23 de marzu de 2020 al 24 de marzu de 2021 De 20:00 a 00:00

Más información

Tamién te podria gustar