El proyectu d’Ana Arsuaga “Verde Prato” aporta al Xovellanos

23 marzu 09:43 2021 Imprimir

Verde Prato ye’l proyectu d’Ana Arsuaga, artista que transita por distintes disciplines como la música y la pintura y qu’aporta esti martes 23 de marzu al Teatru Xovellanos de Xixón.

Los sos cantares, como los sos cuadros, cunten hestories y beben del folclore vascu. Canta en euskera, en castellán y en rusu (“To ostatnia niedziela” ye un tangu d’orixe polacu, qu’apaecía na película de Nikita Mijalkov, Quemáu pol sol, y en Trés colories: Blanco de Krzystof Kieslowski).

Verde Prato esperimenta sobremanera cola voz y acompáñase solamente d’un looper y un tecláu. Interésa-y la unión que s’establez ente la melodía y les palabres, al traviés del cantar, y el so poder de tresmisión, según esquizar nes relaciones de distinta intensidá que pueden xenerase nun directu.

Les sos referencies musicales albídrense tradicionales pero tamién integra soníos actuales  a la d’entemecer otros ritmos, a priori bien distintos ente sí. Tanto nes lletres, como na elección de pocos elementos a la de componer, Verde Prato apueste pola cencellez qu’apuerta intensidá nos sos directos y cautiva ensin remediu.

Teatro Xovellanos
Cuando: Del 23 de marzu de 2020 al 24 de marzu de 2021 De 20:00 a 00:00

Más información

  Categories: