Portada Educación El próximu cursu na Universidá va ser mistu

El próximu cursu na Universidá va ser mistu

by redacción asturnews

El rector de la Universidá d’Uviéu, Santiago García Granda, desveló na fin de selmana les sedes nes que se va realizar la prueba d’accesu a la Universidá, la EBAU, y que va tener llugar los díes 30 de xunu y 1 y 2 de xunetu y adelantró que’l cursu que vien pa ser presencial y telemáticu al tiermpu.

La institución académica, n’alcuerdu cola Delegación de Gobiernu, decantóse por grandes sedes pala EBAU, anque, finalmente, hubo dellos cambeos. N’Uviéu, va realizar nel Palaciu de los Deportes, según nos dos grandes polideportivos de la ciudá (ente ellos, La Florida), según nel del campus de El Catalanes. A ellos sumaráse un centru d’Enseñanza Secundaria o otru universitariu p’aquellos estudiantes que tengan necesidaes específiques.

En Xixón, los exames van tener llugar nel Palaciu de los Deportes y el Centru d’Arte de la Llaboral; n’Avilés, nel Quirinal; en Mieres, nel deportivu de la Universidá; en La Felguera y Pola de Siero, nos suyos respectivos, y van caltenese les sedes de Tapia, Cangas y Ribesella, onde se van utilizar les instalaciones municipales. En total, ta previstu que s’esaminen 5.000 estudiantes (2.000 d’Uviéu, mil de Xixón, quinientos d’Avilés pa dir baxando nes demás). Va cubrise’l parqué de les pistes deportives (lo que va suponer un desembolsu d’alredor de 6.000 euros) y va treslladase moblame de los centros pa mayor comodidá de los alumnos. Ente’l protocolu de seguridá, amás de les distancies y anque «nun esiste andada de papel», como sorrayó Granda, se recogeránlos exames con guantes y mázcaros y, una vegada almacenaos, podrán desagafase con ozonu.

Sobre’l próximu cursu, la Universidá embaraxa trés escenarios: totalmente presencial (qu’el mesmu rector calificó de «improbable») , telemáticu al 100% (pa dambos «ta preparada»), anque, na so opinión, la opción con más visos de perfacese ye la «mista», la que aúna la enseñanza presencial (que va ser la mayoritaria) y la que se lleve a cabo vía internet. Nesti diseñu, l’equipu decanal inclínase por que les clases teóriques empobinaes a grandes grupos (sobremanera, de primer cursu de carrera) puedan ser telemátiques, y les tutoríes grupales o trabayos per proyectu o de llaboratoriu, in situ.

Tamién te podria gustar