Portada Sociedá El programa’l 30 aniversariu de Conceyu Bable plantega más d’una decena d’actos en cinco ciudaes

El programa’l 30 aniversariu de Conceyu Bable plantega más d’una decena d’actos en cinco ciudaes

by asturnet

Más d’una decena d’actos, ente conciertos, esposiciones, presentaciones lliteraries, actividaes relixoses y manifestaciones artístiques. Esa ye la cifra d’eventos que proyecten los organizadores de la conmemoración del 30 aniversariu de Conceyu Bable, que se desendolcarán ente’l 22 y el 26 de payares n’estremaos puntos d’Asturies y culminarán, según el programa provisional, nuna espicha y un menifiestu finales.

Magar que la llista d’actos entá tien calter provisional y depende d’algamar el preste de les instituciones y entidaes implicaes, esi programa afita un conciertu’l cantautor Carlos Rubiera en Xixón como l’apertura de les cellebraciones, qu’entamaríen tamién con una esposición de pegatines n’asturianu.

Na parte musical, los organizadores de los actos -alitaos dende la Oficina de Política Llingüística’l Principáu- prevén un conciertu de tonada na Cuenca’l Nalón, un recital folk na del Caudal y un festival rock n’Avilés, amás d’un conciertu caberu d’intérpretes del denomináu Nuevu Canciu Astur n’Uviéu. Esi sedría’l pieslle de les cellebraciones, que remataríen con un actu d’homenaxe a los miembros desapaecíos de Conceyu Bable y una espicha y un manifiestu finales.

Ente los propósitos del grupu de persones qu’entamen los eventos del anivesariu del hestóricu collectivu fundacional del asturianismu figuren amás la realización de varios actos lliterarios, la fechura d’actividaes vinculaes al ámbitu relixosu y un siguimientu informativu especial, como yá adelantara Asturnews, por parte’l centru territorial de Televisión Española n’Asturies.

TVE estudia entamar una programación especial pa conmemorar los 30 años de Conceyu Bable

Tamién te podria gustar