Portada Conceyos El programa “Uviéu Filarmonía” torna a les aules de 34 centros

El programa “Uviéu Filarmonía” torna a les aules de 34 centros

by redacción asturnews

La iniciativa Uviéu Filarmonía, entamada pola Fundación Municipal de Cultura, la Fundación Musical Ciudá d’Uviéu y la conceyalía d’Educación, vuelve de forma virtual tres l’ésitu collecháu l’añu pasáu y va tar presente darréu nes aules de 34 centros educativos.

El presidente de la FMC, Jose Costillas, la presidenta de la Fundación Musical, Pilar Rubiera, y la concejala d’Educación, Lourdes García, presentaron esta mañana esta segunda edición cola que pretende espertase vocaciones y afición ente los más nuevos y caltener viva la llapada de la música a la espera de que los alumnos puedan volver a los conciertos presenciales nos teatros municipales. Uviéu Filarmonía: Música na Escuela ye un programa que, un añu más, volverá ufiertase de forma virtual a la espera de que los alumnos puedan volver a los teatros municipales p’asistir a conciertos de forma presencial.

Según destacó’l conceyal de Cultura, José Costillas, esta iniciativa, na que “conflúi cultura y educación” tien como oxetivu “llevar la música clásica a les aules y amosar l’actividá de la Fundación Musical (…) pa espertar la molición y l’afición poles artes ente los más nuevos (…) Ye la meyor manera de consiguir adultos qu’amen y consuman cultura”.

Dende esta selmana y hasta mayu, los 34 centros educativos del conceyu d’Uviéu xuntaos a esta iniciativa (20 colexos de Primaria, 5 de IES de Secundaria, 7 centros de dambos ciclos y 2 d’Educación Especial) van tener accesu a 7 conciertos y les sos respectives unidaes temátiques nes que la marioneta Evaristo, dirixíu por Gustavo Moral, dirá averándo-yos, ente otres, pieces de Mozart, Beethoven y música pa Ballet, tres l’ésitu de les zarzueles propuestes l’añu pasáu.

“Una actividá bien enriquecedora, na que tenemos qu’estimar la implicación de el profesores y l’ilusión del alumnáu qu’echa de menos les esperiencies en directu que tuvimos que paralizar pola pandemia. (…) Esperemos que llueu podamos recuperar los conciertos nel Campoamor y na Filarmónica”, indicó Rubiera, quien tamién defendió que “anque la programación pueda ser modesta enséñanos a tar nesta vida de manera más lluminosa y comprometida” calteniendo “viva la lluz de la música tan representativa d’esta ciudá”.

Tamién te podria gustar