El programa de cine fizo esfrutar a más de 43.000 uvieínos en 2018

El programa de cine fizo esfrutar a más de 43.000 uvieínos en 2018
07 xineru 10:58 2019 Imprimir

El programa de cine fizo esfrutar a más de 43.000 uvieínos y uvieínes en 2018 y la so nueva edición dedica un ciclu al actor Humphrey Bogart qu’inclúi obres maestres del cine negru como Tener y nun tener, El suañu eternu, La sienda tenebrosa y Cayo Llargu. Amás El ciclu de xineru y febreru inclúi películes peraclamaes.

El conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos, y el director de SACU, Pablo de María, presentaron esta selmana pasada’l balance d’asistencia de la programación  cinematográfica d’Uviéu, que cuntó con una asistencia de 43.127 persones en 2018.

El númberu d’espectadores creció en más de 9.000 persones al respective de 2017 (34.000). “Les cifres nun salen de la nada, sinón que salen cuando s’apuesta por una calidá cinematográfica, y cuando esta consolídase xuntu con una gran dirección. Son les trés premises fundamentales pa llegar a una aceptación y asistencia masives”, afirmo Sánchez Ramos, quien añedió que la media d’asistencia a les proyecciones del Filarmónica ye de 500 persones. “En delles ocasiones quedó xente na cai”, detalló’l conceyal al respective de los casos nos que les 720 localidaes del coliséu uvieín fueron ocupaes na so totalidá.

Per otru llau, la nueva edición de RADAR dedica un ciclu al actor Humphrey Bogart qu’inclúi obres maestres del cine negru como Tener y nun tener , El suañu eternu, La sienda tenebrosa y  Cayo Llargu, complementándose de la mesma con películes tan aclamaes como Demasiáu barganal, Una razón brillosa, Hannah y El xardín de Jeannette.

La Fundación Municipal de Cultura entamó’l pasáu añu la Selmana del Audiovisual Contemporaneu d’Uviéu, el ciclu RADAR, el programa de branu Cine a la lluz de la lluna y la programación familiar RADAR-IN dende marzu a avientu, esibiendo un total de 115 películes. Atraxo a 20.809 persones a toles sedes del festival (8.347 correspondieron a los neños y mozos que participaron en laSema). La primer edición de RADAR (mayu y xunu) tuvo 4.436 espectadores y la segunda edición (ochobre a avientu), 10.092, con delles sesiones nos que se colgar el cartelu de nun hai entraes. A estes cifres hai que sumar el públicu qu’allegó a la programación del Cine a la lluz de la lluna (celebráu en dellos barrios y pueblos del conceyu en xunetu y agostu): 4.890, y tamién los qu’allegaron a RADAR-IN (2.900).

La programación cinematográfica de la Fundación Municipal de Cultura sigue en 2019  con una nueva edición de RADAR, que va enfocase a les postreres propuestes de cineastes premiaos en festivales como Cannes, Venecia, San Sebastián o Málaga. En xineru y febreru, el Teatru Filarmónica va amosar 15 producciones de países tan distintos como Francia, Islandia, Estaos Xuníos o Rusia, amás del ciclu dedicáu al actor Humphrey Bogart nel 120 aniversariu de la so nacencia.

RADAR abre esti 10 de xineru, con Tesnota, de Kantemir Balagov, potente relatu producíu pol maestru Alexander Sokurov, que llogró nel Festival de Cannes de 2017 el Premiu FIPRESCI de la sección Un Certain Regard. Tres esta película, van pasar pol Filarmónica otres 14 producciones, munchos presentes nos palmarés de festivales tan reconocíos como Venecia (Hannah, El xardín de Jeannette), San Sebastián (La muyer que sabía lleer) y Málaga (Siempres xuntos) y títulos que trunfaron nos Cesar, como Una razón brillosa.

Tocantes a Humphrey Bogart, RADAR dedíca-y un ciclu al xenial actor americanu l’añu nel que se cumple’l 120 aniversariu de la so nacencia. Inclúi seis de los sos títulos más emblemáticos, ente elles cuatro obres maestres del cine negru como Tener y nun tener (1944), El suañu eternu (1946), La sienda tenebrosa (1947) y Cayo Llargu (1948), coprotagonizadas por Lauren Bacall. Según el American Filme Institute, Bogart ta consideráu la primer estrella masculina más importante de los primeres cien años del cine estadounidense, gracies a películes como Amargosa victoria (1939) y En un llugar solitariu (1950), los dos títulos que van completar el ciclu dedicáu al actor. “Tratar de seis títulos imprescindibles”, aseveró de María.

Toles sesiones de RADAR van tener llugar nel Teatru Filarmónica. Los xueves a les 20.00 hores y los domingos a les 19:30 hores. La entrada ye llibre hasta completar aforu. Más información en www.semanasaco.net.

  Categories: