Portada Música El procesu de El Filandón y la bandurria de Dani de la Cuesta estrenen los xueves de marzu en Tierra Astur

El procesu de El Filandón y la bandurria de Dani de la Cuesta estrenen los xueves de marzu en Tierra Astur

by asturnet

El procesu tradicional de los filandones puestu en práctica poles Muyeres de La Cogolla-Nava y la presentación del discu de Daniel García de la Cuesta “Cantares de bandurria” protagonicen la estrena de los xueves musicales de marzu nel llagar de Tierra Astur en Cualloto. Nes prósimes selmanes van desfilar pel escenariu de la sidrería-restaurán grupos como Batulax, Los Llanzones, FLAD+D y Na Zona.

L’asociación de Muyeres de La Cogolla van facer una amuesa en directu del procesu de cardáu, filáu y texíu de la llana según el métodu siguíu nos filandones tradicionales, unes atopaes qu’amás de la so función utilitaria teníen el calter de puntos d’alcuentru, convivencia ya intercambiu de la memoria oral ente les muyeres campesines asturianes.

Pel so llau, el músicu ya investigador, Daniel García de la Cuesta, presenta en formatu de discu-llibru el resultáu de los sos llabores de recuperación y estudiu d’un instrumentu tradicional como la bandurria, poco conocíu anguaño y que fue en tiempos ún de los más populares nes celebraciones tradicionales.

Los prósimos conciertos de Tierra Astur van protagonizalos Batulax, el día 9 de marzu; Los Llanzones, el xueves 16; FLAD+D el xueves 23; y Na Zona, que van actuar na presentación del so discu homónimu, na nueche del 30 de marzu.

Tamién te podria gustar