Portada Sociedá El Principáu sofita la puesta en marcha del Conseyu Español de Turismu

El Principáu sofita la puesta en marcha del Conseyu Español de Turismu

by asturnet

El gobiernu del Principáu sofita la puesta en marcha del Conseyu Español de Turismu, un órganu consultivu nel que participen les comunidaes autónomes xunta l’administración central col oxetivu de dar puxu a la industria d’esti sector. La conseyera asturiana de Cultura y Turismo congracióse pola creación d’esti nuevu foru interterritorial.

Migoya, participó esti miércoles 25 dientro la Feria Internacional de Turismo (FITUR) na constitución del Conseyu Español de Turismu, un órganu consultivu integrado por representantes de les tres administraciones (estatal, autonómica y municipal), empresarios y sindicatos. El Conseyu naz col fin de “servir de foru de diálogu, participación y colaboración ente les administraciones y los axentes turísticos”. La reunión constitutiva tuvo presidida pol Ministru d’Industria, José Montilla.

La conseyera de Turismu del Principáu afirmó que “la puesta en marcha d’esti Conseyu ye un pasu más, y mui importante, pal desarrollu y la cohesión d’un sector fundamental na economía nacional y tamién d’Asturias”. Ana Rosa Migoya aplaudió la decisión de crear esti órganu “ya que supón un calce pal diálogu ente les administraciones, los axentes sociales y los profesionales, dalgo que con otros gobiernos negárasenos”, señaló la representante del Principáu.

Tamién te podria gustar