Portada Patrimoniu El Principáu secunda’l Xacobéu con cuatro nuevos albergues

El Principáu secunda’l Xacobéu con cuatro nuevos albergues

by asturnet

Cuatro nuevos albergues -ún en Ribadedeva, dos ente Villaviciosa y Avilés y otru en Payares- reforzarán la rede d’atención a los pelegrinos que faen el Camín de Santiago nes sos variantes asturianes. Los que caleyen per elles nesti Añu Santu Compostalán tendrán señalizaos y reconocíos dos nuevos tramos, d’Uviéu a Avilés y ente Tinéu y Allande por siendes de montaña.

Énte’l previsible regueru de pelegrinos que’l Xacobéu va atrayer a Asturies a partir de la primavera, el Principáu quier evitar enguedeyos y oportunismos: Namás van reconocese y señalizase como tales los tramos del Camín de Santiago que tean documentaos hestóricamente con rellatos d’época, infraestructures orixinales al serviciu’l pelegrín y poblaciones xeneraes pol propiu Camín.

Una comisión acabante constituyir, formada por representantes de la Conseyería de Cultura, asociaciones del Camín de Santiago y espertos académicos, sedrá la encargada de definir los itinerarios de la vía europea de pelegrinación a Compostela, penriba d’engarradielles llocales, y mirará pol bon desendolcu l’Añu Santu n’Asturies.

El Gobiernu’l Principáu secundará amás el Xacobéu 2004 col espublizamientu de los estudios sobre’l Camín a so pasu por Asturies y la cellebración d’un congresu monográficu na seronda, ente otres actividaes.

Tamién te podria gustar