Portada Sociedá El Principáu promociona Asturies como destinu accesible pa discapacitaos nuna nueva guía

El Principáu promociona Asturies como destinu accesible pa discapacitaos nuna nueva guía

by asturnet

“Asturias para tod@s” ye’l nome de la nueva guía turística pa discapacitaos que’l Principáu d’Asturies ta acabante d’asoleyar col enfotu de que sirva p’averar los atractivos turísticos de la comunidá tamien a les persones que, por problemes físicos diversos, nun puedan disfrutar d’ellos como deberíen. El Principáu cuntó na ellaboración d’esti trabayu col conseyu de la Confederación Española de Persones con Discapacidá Física y Orgánica d’Asturies.

Les más de sesenta páxines que se presentaron ayeri nel Jardín Botánicu Atlánticu de Xixón.componen un documentu informátivo básicu pa descubrir les carauterístices que tien caún de los recursos natuales, rutes, museos y dellos equipamientos d’Asturies no tocante a la accesibilidá de les persones con discapacidá. La conclusión que saquen los responsables de la guía ye que Asturies ye un enclave turísticu accesible.

Nel actu de presentación tuvieron presentes el Xerente de la Sociedá Rexonal de Turismu, Jesús Alfaro y dellos representantes de Confederación Española de Persones con Discapacidá Física y Orgánica d’Asturies como Mónica Oviedo. Esta última recordó que un de los oxetivos d’esta guía ye sensibilizar a l’alministración, a los hosteleros, y a la sociedá de lanecesidá de que sus recursos puedan ser disfrutaos por toles persones.

Tamién te podria gustar