Portada Tecnoloxía El Principáu presentó la so campaña pa fomentar la comunicación tecnolóxica

El Principáu presentó la so campaña pa fomentar la comunicación tecnolóxica

by asturnet

El conseyeru d’Educación y Ciencia, José Luis Iglesias Riopedre y el viceconseyeru de Presupuestos y Administración Pública, Luis Iturrioz Viñuela, presentaron ayer n’Uviéu el proyectu ‘Deprendizaxe Permanente en Rede’, col que se van ufiertar un total de 128 aules formatives pa favorecer l’accesu a la sociedá de la información de los asturianos. La rede d’aules va tar estructurada al través de los 85 telecentros esistentes n’Asturies y los Centros d’Educación de Persones Adultes (CEPAS). La campaña ta coordinada pola Fundación del Centru Tecnolóxicu pal Desarroullu de les Tecnoloxíes de la Información y la Comunicación (CTIC).

El director de proyectos de la Fundación CTIC, Francisco Prieto Díez, acompañó a los representantes del gobiernu autonómicu na presentación de la campaña ‘Deprendizaxe Permantente en Rede’ y señaló que la mesma básase “nel afitamientu de los recursos que tán funcionando” con tres aspectos fundamentales: l’ampliación de la ufierta formativa al unificar los recursos disponibles de los Telecentros y los CEPAS; l’usu de la rede de Telecentros como soporte pal alumnáu de les Aules Mentor y la difusión del proyectu n’entrambes redes.

El conseyeru d’Educación, José Luis Iglesias Riopedre calificó de “hestóricu” l’alcuerdu entamáu cola Fundación CTIC, que permite poner en marcha el proyectu divulgativu “dao que se multipliquen les posibilidaes de tolos ciudadanos d’Asturies p’acceder la sociedá de la información y el conocimientu” al xuntar los recursos de los Telecentros y los Centros d’Adultos. Pela so banda el viceconceyeru Iturrioz amosó el so contentu por esti proyectu y adelantró que “l’ésitu ta aseguráu porque los Centros d’Asultos ya disponíen de conteníos informativos y agora van contar con una mayor difusión al unificar los medios colos Telecentros, qu’a la so vez van ufiertar un valor añadíu, como ye’l de prestar estos servicios”.

La rede agora unificada cuenta con 85 telecentros y les 18 aules d’informática y 25 aules mentor o de formación a distancia de los CEPAS.

Tamién te podria gustar