Portada Patrimoniu El Principáu estudia facer de Redes un muséu vivu de la fauna asturiana

El Principáu estudia facer de Redes un muséu vivu de la fauna asturiana

by asturnet

El Principáu cunta con un estudiu d’impactu ambiental nel que se plantega la creacción d’una serie d’instalaciones nel parque natural de Redes, en Casu y Sobrescobiu, nes qu’abellugar en llibertá especies propies de la fauna Asturiana. El proyectu inclúi un acuariu, un anfibiariu, un centru pa la cría d’urogallos, una casa d’esperteyos y un observatoriu pa venaos y xabarinos, amás d’un hospital que va cuntar con una unidá de cuidaos intensivos.

Según el Plan d’Ordenación de los Recursos Naturales del Principáu d’Asturies, l’estudiu preliminar d’impactu ambiental de les obres de construcción del Parque de la Fauna nel Parque Natural de Redes salió a información pública pa que los ciudadanos puedan facer les alegaciones que-yos abulten oportunes nos prósimos quince díes.

Dientro de les previsiones del proyectu de Parque de la Fauna de Redes destaquen la creacción d’un Centru de recuperación de la fauna, basáu nun hospital p’animales que ta previsto llevantar na parte conocida como’l Castañeru Montes, ente Rusecu y Llaínes; y el Centru pa la cría d’urogallos, na zona de La Mata, al que nun se va dar accesu pa turistes y se va llimitar el tráficu rodáu pa que los animales tean lo más desapartaos del ruiu posible.

El documentu, que se puede consultar nes dependencies de la Conseyería de Mediu Ambiente, parte d’un presupuestu de 3’7 millones d’euros y calcula l’empiezu de les obres pa finales d’esti añu.

Tamién te podria gustar