Portada Educación El Principáu estudia crear unidaes educatives pa menores conflictivos

El Principáu estudia crear unidaes educatives pa menores conflictivos

by redacción asturnews

Evitar que los mozos con problemes de conducta es’adientren nuna espiral d’espulsiones que solamente-yos perxudica ye l’oxetivu qu’escuerren dende l’asociación El Patiu, de Llanes, con un proyectu pioneru que proponen enllantar n’Asturies p’acompañar a los menores mientres el tiempu que sía necesariu y arreglar el problema y que puedan retornar al so centru educativu. Una idega recoyida agora pela Conseyería.

Una idega, tamién, qu’ayeri s’encargaron de treslladar a la conseyera d’Educación, Carmen Suárez, trés representantes de la entidá llanisca, Jesús García, Silvia Ruenes y Ángel García, mientres una xunta celebrada n’Uviéu. La política amosóse «bien receptiva y abierta, pos ye conocedora d’esta problemática», señalaron darréu dende El Patiu. Ya indicaron que la conseyera tamién se comprometió a estudiar la fórmula pa poder enllantar nel Principáu esti programa, que yá esiste dende va dellos años n’otres comunidaes como Navarra. «Les resultancies dicen que’l grau d’ésitu ye bien eleváu y a lo menos seis de cada diez chavales reincorporar a los sos estudios, rematar y darréu entren nel mercáu de trabayu», aseveró Jesús García.

La casuística qu’hai detrás d’unu d’estos mozos con trestornos de conducta, apuntó, pue ser de lo más variáu, dende problemes na casa a enfermedaes mentales o abusu de drogues. Con esti programa los menores siguiríen matriculaos nos sos respectivos centros, pero allegaríen n’horariu lectivu a otru espaciu esternu onde se trabayaríen «aspeutos más prácticos y non tan académicos col enfotu de normalizar la so situación».

Y ye que lo prioritario ye acabar con esi círculu viciosu que lleva a munchos mozos a encadenar una espulsión tres otra por cuenta del so comportamientu que, amás, «tamién perxudica al restu d’alumnos que sí quieren estudiar y a los mesmos profesores».

La novedosa iniciativa cunta yá col firme sofito de toles asociaciones de madres y padres d’alumnos del Oriente, lo mesmo que de los orientadores y tase percanciando’l de los conseyos escolares.

Tamién te podria gustar