Portada Comunicación El Principáu encamienta a la Fundación Príncipe a actuar contra Pérez Espinosa

El Principáu encamienta a la Fundación Príncipe a actuar contra Pérez Espinosa

by asturnet

El gobiernu asturianu salió al pasu de les declaraciones de la conceyal popular uvieína Isabel Pérez Espinosa nes qu’afirmaba que la ubicación del Muséu de los Premios Príncipe d’Asturies n’Avilés yera’l resultáu d’un alcuerdu ente’l director de la FPA, Graciano García y el presidente del Principáu, Vicente Álvarez Areces. El Principáu caltién que la Fundación ye ayena a la negociación pol afayamientu del muséu y anima a esta institución a actuar xudicialmente contra Espinosa.

L’executivu autonòmicu al través d’un comunicáu fechu públicu tres l’últimu Conceyu de Gobiernu califica les manifestaciones de la conceyal del PP de “calumnioses ya inaceptables” y recalca que l’alcuerdu algamáu ente l’administración asturiana y l’Ayuntamientu d’Avilés pal afayamientu del proyectu d’Oscar Niemeyer respuende a equipamientos ya contemplaos nel PGOU d’esi conceyu. Unos proyectos que’l Principáu considera decisivos pal futuro d’Aviles y la so comarca, polo que considera “inadmisible que dende l’Ayuntamientu d’Uviéu se quiera cuestionar la llegalidá d’unes decisiones tomaes democráticamente” pola corporación avilesina.

Darréu l’executivu autonómicu manifiesta que “la Fundación Príncipe d’Asturiesy les persones que la representen, ye totalmente ayena al alcuerdu tomáu poles citaes administraciones públiques, polo que consideramos totalmente inxurioso atacar al Presidente y al Director de la Fundación, por parte de la citada portavoz”. Pa rematar, el Principáu cuida que los términos empleaos por Isabel Pérez Espinosa “obliguen, en defensa de la honorabilidá d’instituciones y persones afectaes a encamentar a los Servicios Xurídicos l’inicio de les actuaciones pertinentes pa treslladales al ámbitu xudicial”.

Tamién te podria gustar