Portada Tecnoloxía El Principáu dexa-y a la CTIC la contratación d’un serviciu pa meyorar les sos webs

El Principáu dexa-y a la CTIC la contratación d’un serviciu pa meyorar les sos webs

by asturnet

La viceconseyería de l’Administración Pública del Principáu, qu’empobina Luis Iturrioz, acaba de dexar en manes d’una fundación semiprivada, la CTIC (Centru Tecnolóxicu de la Información y la Comunicación), la contratación d’un serviciu d’asistencia técnica pa analizar y meyorar la usabilidá del portal Princast.es y de los diecisiete sitios institucionales de l’administración autonómica. La CTIC ye según los sos estatutos, una fundación ensin ánimu de lucru participada pol Principáu y un grupu d’empreses privaes.

La decisión d’utilizar a esta fundación semiprivada pa contratar l’asistencia técnica, en vez de ser la propia viceconseyería de l’Administración -de la que depende tolo relacionao cola política informática-, causó un fondu malestar ente los mesmos trabayadores de la Dirección Xeneral d’Informática y nel Comité d’Empresa de la Conseyería d’Economía, según informa na so edición de güei el diariu La Nueva España.

El fechu de dexar en manes d’una institución ayena a l’Administración Pública y polo tanto non obligada a cumplir coles garantíes de tresparencia y oxetividá a la hora de decidir la contratación, asina como l’encamenta-y un llabor que podía facer el propiu personal de la Dirección Xeneral d’Informática, ye la causa d’esti malestar ente unos trabayadores que consideren “cada vez faen menos” pal Principáu. La contratación por parte de la CTIC nun ta suxeta a los informes xurídicos del contratu nin l’Administración va tar presente na mesa de contratación. El fechu de que se trate d’un serviciu esclusivu y nel que la fundación CTIC queda como propietaria de tolos documentos, desarrollos informáticos y productos que resulten del contratu,tamién ye criticao pol Comité d’Empresa de la COnseyería y en distintos ámbitos del senu l’executivu autonómicu.

Los pliegos de cláusules técniques y administratives pa la contratación de l’asistencia técnica apaecen colgaos na web de la fundación CTIC y pueden consultase en formatu pdf. Na mesma introducción del sitiu defínese a la fundación como una “institución sin ánimo de lucro, promovida pol Gobiernu del Principáu d’Asturies cola colaboración d’un grupu d’empreses del ámbitu de les Tecnoloxíes de la Información y la Comunicación. L’oxetivu objetivo fundacional de la Fundación CTIC ye, según afirma la propia institución “promover y estimular actividaes relacionaes col desarrollu de la Sociedá de la Información y Tecnoloxíes de la Información orientaes al desarrollu rexonal. Nesi sen la CTIC espón ente les sos funciones les de “realizar actividaes de difusión, promoción, dinamización, formación, diseñu de estratexes, xestión y desarrollu de proyectos tecnolóxicos, tresferencia tecnolóxica, asina como actividaes d’investigación”.

Fundación CTIC

Tamién te podria gustar