Portada Música El Principáu destina 90.000 euros p’apoyar la música tradicional

El Principáu destina 90.000 euros p’apoyar la música tradicional

by asturnet

Un importe máximu de 90.152 euros pa subvencionar la enseñanza de la música y la dancia tradicionales d’Asturies. Esi ye’l presupuestu col que la Conseyería d’Educación y Ciencia del Principáu d’Asturies quier alitar la continuidá del baille y los sones propios del país, nuna convocatoria qu’esclúi espresamente a les entidaes con ánimu de lucru y qu’almitirá solicitúes hasta’l 7 de mayu.

Les bases de la convocatoria precisen que les ayudes económiques nun se-yos concederán en nengún casu a entidaes cuyu fin principal seya’l meru funcionamientu d’una banda de gaites, un grupu de baille o un coru, anque faigan amás investigación folclórica. Los destinatarios precisos de la subvención son les entidaes o collectivos de calter sociucultural y ensin ánimu de lucru, llegalmente constituyíos, que seyan titulares d’Escueles de Música y Dancia Tradicional Asturiana.

Ente los requisitos fundamentales pa recibir una de les ayudes, la Conseyería d’Educación y Ciencia esíxe-yos a los solicitantes que cuenten polo menos con tres profesores, qu’ufierten llinguaxe musical y qu’impartan les sos enseñances en llocales afayadizos.

Les solicitúes, acompañaes de la pertinente documentación alministrativa, habrán presentase en tiempu y forma nel Rexistru Xeneral de la Conseyería d’Educación y Ciencia, allugáu na cai Coronel Aranda, 2, Edificiu Alministrativu de Servicios Múltiples, 33005-Uviéu.

Bases de la convocatoria nel BOPA

Tamién te podria gustar