Portada Emigración El Principáu destina 185.000 euros pa trayer a Asturies a emigrantes ausentes hai venti años

El Principáu destina 185.000 euros pa trayer a Asturies a emigrantes ausentes hai venti años

by asturnet

Emigrante asturianu, mayor de 65 años y ausente hai más de dos décades. Esi ye’l perfil al que se dirixe la operación ‘Señaldá 2004’, promovida pol Gobiernu autonómicu pa sufragar el viaxe y una estancia de quince díes n’Asturies a emigraos que quieran realcontrase col so país, un programa pal que l’Axencia Asturiana d’Emigración destina un presupuestu de 185.000 euros.

Según un comunicáu asoleyáu güei por esti organismu, del que ye titular Luis Miguel Fernández Romero, el plazu pa solicitar una plaza nos vuelos de regresu a Asturies acabará’l prósimu 16 de xunetu, y queda abierta la puerta a una eventual almisión de solicitantes que, siendo menores de 65 años d’edá, lleven a lo menos 45 años ensin regresar al so país.

De pasu, los emigrantes que vuelvan a afincase n’Asturies podrán solicitar, tamién a partir de güei, una ayuda aconómica cola que pagar gastos estraordinarios causaos pol retornu o cubrir necesidaes monetaries derivaes de la situación na que queden los asturianos que regresen del estranxeru.

El plazu pa pidir formalmente una d’eses ayudes pa emigrantes retornaos, pa les que’l Gobiernu acuta una partida de 120.000 euros, pesllaráse’l 30 de setiembre prósimu. Entrarán dientro de los requisitos de la convocatoria dos colectivos distintos: D’un llau, los asturianos retornaos, los sos familiares y los sos descendientes hasta’l segundu grau de consanguinidá, con nacionalidá española y que volvieren p’Asturies como máximo hai dos años.

En segundu llugar, podrán solicitar les ayudes los emigrantes asturianos que tean temporalmente n’España, mesmo que los sos familiares, siempre que la causa que motiva la solicitú tea xenerada en territoriu l’Estáu

Tamién te podria gustar