Portada Comunicación El Principáu convoca un concursu pa una canal de televisión dixital n’Asturies y reserva otres trés pa si

El Principáu convoca un concursu pa una canal de televisión dixital n’Asturies y reserva otres trés pa si

by asturnet

El conseyeru d’Economía y Alministración Pública, Jaime Rabanal, anunció ayeri la convocatoria d’un concursu públicu pa una nueva canal de televisión dixital autonómica. De les cuatro canales de la TDT rexonal, el Gobiernu asturianu reservó pa si tres d’ellos, destinando ún pa la TPA; guardando un segundu pa la mesma fin; y dexando’l terceru pa prestar servicios ‘on line’ como yá lo fai’l Principáu dende la internet.

La ufierta pública pa la canal que’l Principáu sacó a concursu ta abierta hasta’l prósimu 30 de setiembre y va tar basada en siete puntos, según desplicó Jaime Rabanal, nos que se va estimar los conteníos de la mesma, el plan tecnicu del proyectu y la so ayuda pal desarrollu económicu, tecnolóxicu ya industrial d’Asturies. Los licitadores de la ufierta habrán de tener un capital mínimu d’ún millón d’euros, desembolsáu polo menos nun cincuenta por cientu, y namás van poder presentar una propuesta.

La concesión de la canal va ser por un plazu de 10 años, con posibilidá de ser prorrogaos por otros diez, y obliga a emitir, a lo menos, cuatro hores diaries de producción propia.

Tamién te podria gustar