El primer tráiler de ‘Capitana Marvel’ xenera espectación

21 setiembre 08:51 2018 Imprimir

Dempués d’un llargu tiempu d’espera para los fans, Marvel Studios llanzó esti martes el primer tráiler oficial de Capitana Marvel, la nueva superheroína encarnada por Brie Larson que va llegar a les pantalles en marzu de 2019. Y les primeres imaxes en movimientu de Carol Danvers, la futura estrella del Universu Cinematográficu de Marvel, nun va dexar a naide indiferente.

En cayendo lliteralmente del espaciu sobro la fachada d’un vídeu club, el tráiler amuesa a la protagonista pasiase pol metro mirando a la xente y tamién la vemos en plena acción, desenvolviendo los sos poderes. Nun falta l’alcuentru col personaxe de Samuel L. Jackson y les alcordances d’un pasáu que lu acesma, incapaz de discernir si les imaxes que cuten la so cabeza son reales o frutu de la so imaxinación.

Va formar parte d’un grupu que tendrá de lluchar contra les amenaces qu’hai fora y sospriende vela cutir a una ‘dolce vieya’ mientres va en tresporte públicu.  Brie Larson, ganadora del Oscar a la meyor actriz en 2016 per L’habitación, afayase nel so vistíu de Capitana Marvel y que la película nun va remacariar n’escenes d’acción.

La película, dirixida por Anna Boden y Ryan Fleck, ta ambientada nos 90 y sigue la hestoria de Carol Danvers mientres se convierte n’una de los heroínes más poderoses del universu cuando la Tierra atópese atrapada metanes una guerra galáctica ente dos races alienígenas.

Capitana Marvel tien previstu’l so estrenu en marzu de 2019.

  Categories: