Portada Conceyos El ”Primer Premiu Fierro Botas a la meyor idea normalizadora” va pal Dña. Jimena

El ”Primer Premiu Fierro Botas a la meyor idea normalizadora” va pal Dña. Jimena

by redacción asturnews

Esti vienres 9 de payares, a les 12.30 h , va tener llugar la entrega del ”Primer Premiu Fierro Botas a la meyor idea normalizadora”. Salón d’actos del IES Dña. Jimena.

Fartúcate en Xixón, ye el proyeutu del alumnáu de 1º ESO del IES Dña. Jimena que resultó ganador del Primer Premiu Fierro Botas a la meyor idea normalizadora. que concede la Conceyalía d’Educación y Cultura del Conceyu de Xixón -pente medies de la Oficina de Normalización Llingüística-, nel so enfotu por facer alcordanza de la figura del xesuita y profesor, Federico González-Fierro Botas y de la so querencia pola nuestra llingua y la so normalización.

Nel actu d’entrega del premiu, va recordase la figura de Fierro Botas cola llectura de dalgunos de los sos testos y va facese un repasu de la so vida al cargu d’alumnáu y componentes del coleutivu Fame Poétika. Van tar presentes: La Direutora del IES Doña, JimenaCristina Lejarza Portilla, la profesora d’asturianu, Paz Fonticiella Gutiérrez , una representación del alumnáu ganador y la responsable de la Oficina de Normalización Llingüística, Mª Xosé Rodríguez López

Tamién te podria gustar