Portada Sociedá El presidente del CMPA aconceya con Jesús Iglesias pa trasllada-y les propuestes de la organización xuvenil

El presidente del CMPA aconceya con Jesús Iglesias pa trasllada-y les propuestes de la organización xuvenil

by asturnet

El presidente del Conseyu de la Mocedá del Principáu d’Asturies, Paulino Feito, aconceyó ayeri col coordinador xeneral d’Izquierda Xunida, Jesús Iglesias, pa trasllada-y les propuestes de la entidá xuvenil a los partíos políticos. El presidente del CMPA va continuar una ronda de conceyos colos candidatos de los restantes partíos políticos.

Feito traslladó-y a Iglesias una riestra de propuestes cola fin de que s’integren dientro de los programes electorales de les formaciones polítiques. El documentu del CMPA ta compuestu polos diferentes posicionamientos algamos pola entidá a lo llargo d’esta llexislatura, asina como poles propuestes elaboraes poles asociaciones la pasada fin de selmana en Xixón.

El documentu abarca campos como l’asociacionismu, l’empléu y la vivienda, los derechos fundamentales y la igualdá, la emigración, y la situación de la mocedá nes zones rurales y nes cuenques mineres. Feito anunció que la intención del Conseyu ye “evitar que se repitan otros cuatros desastrosos en política de mocedá”.

El coordinador xeneral y candidatu d’Izquierda Xunida, valoró positivamente el documentu del CMPA, afirmando qu’Izquierda Xunida “se siente mui identificada”, polo qu’aseguró que les propuestes “van reflexase nel programa de la coalición IX-Bloque por Asturies-Los Verdes”. Jesús Iglesias compartió con Feito la necesidá de meyorar l’actual política de mocedá. Iglesias denunció que “ser mozu güei ye ser un precariu en munchos aspectos”, destacando los del accedu a la vivienda y l’empléu.

Los dirixentes criticaron que se cuestionaria la “masiva” emigración de la mocedá asturiana, insistiendo en que “nun ye nenguna oportunidá de movilidá llaboral, como dalgunos pretenden, sinon un problema”, dixo Iglesias. Paulino Feito llamó a “reconocer la esistencia d’esi problema y buscar les soluciones afayadices”.

Tamién te podria gustar