Portada Sociedá El presidente de Melilla compara la situación del tamaazigh cola del asturianu

El presidente de Melilla compara la situación del tamaazigh cola del asturianu

by asturnet

El presidente de la ciudá autónoma de Melilla, Juan José Imbroda (PP), respondió nun alcuentru dixital celebráu na páxina de Televisión Española a una entruga sobre la posibilidá d’oficialización de la llingua tamaazigh (falada polos bereberes de la ciudá -más d’un terciu de la población). Imbrola dixo nun ver esta posibilidá, yá que “Melilla ta a la cabeza en fracasu escolar y ye fundamental afondar nel dominiu del español pa evitalu”.

Imbrola afirmó tamién que “tolos bereber de Melilla conocen el tamaazigh” que calificó como “un idioma que se fala muncho, qu’hai que protexer, pa que nun se pierda”, yá que, dixo, “ye una riqueza cultural pa toa Melilla”. De la mesma forma describió la situación de la llingua de los bereberes como “igual que’l bable asturianu”, yá que l’Estatutu d’Autonomía de la ciudá “nun reconoz la oficialidá del tamaazigh”.

Nun ye la primer vegada qu’Imbrola compara estes dos llingües, falaes nel Estáu español. El presidente melillense llegó a dicir en 2004 que’l tamaazigh “nun ye una llingua española” y camienta que “detrás de les propuestes d’oficialidá tán los intereses de Marruecos por facese con Ceuta y Melilla”.

Ibramola dixo nel so día que taba dispuestu a “apoyar y promocionar” la llingua de los bereberes “como se fai n’Asturies col bable”.

Alcuentru dixital con Imbrola

Tamién te podria gustar