Portada Lliteratura El Premiu Uviéu de Narrativa va ser el de mayor dotación en llingua asturiana con 7500 euros

El Premiu Uviéu de Narrativa va ser el de mayor dotación en llingua asturiana con 7500 euros

by asturnet

El Premiu Uviéu de Narrativa va ser el de mayor dotación, con 7.500 euros, de tolos que se convoquen añalmente en llingua asturiana sigún dió anuncia esti xueves el conceyal de cultura del AYuntamientu d’Uviéu, José Suárez Arias-Cachero nel actu d’inauguración de la esposición “La lliteratura n’asturianu”, que va tar disponible al públicu nel Cafe Español d’Uviéu (Cimavilla, s/n) hasta’l 30 de payares.

Na inauguración de la exposición que fai un repasu pola hestoria de la edición en llingua asturiana, José Suárez Arias Cachero aprovechó pa promete-y a l’Academia de la llingua asturiana’l so enfotu por espadir la presencia normal de l’asturianu nes actividaes de la conceyalía que preside y dió anuncia de que los Premios Uviéu diben convertise na referencia de los concursos lliterarios n’asturianu con esa dotación de 7500 euros pal premiu de narrativa y de 4000 pa los de teatru y poesía.

El xuráu del primer Premiu Uviéu de Poesía escoyó’l poemariu de la escritora Mª Esther García López, «Pisadas», escritu n’asturianu occidental, como’l ganador d’ente los 14 que se presentaren a esti al concursu convocáu pol Ayuntamientu d’Uviéu y que se fallaba esti mes de mayu. Na categoría de relatu curtiu, a la que se presentaron ocho textos, el ganador foi Albel Martínez González por «L’aventura de Minho».

Pela so parte, el Premiu Uviéu de Textos Teatrales foi’l que contó con más participación, escoyéndose ente 28 obres presentaes la de Lluís Portal Hevia “O36”. Esta obra de Lluis Portal va ser representada pola compañía ganadora de l’Amuesa de Teatru Amateur organizada pol Conceyu d’Uviéu.

Los premios Uviéu de lliteratura n’asturianu taben dotaos l’añu pasáu con 3.000 euros por categoría y la publicación de les obres y esti añu van ampliase hasta los 7500 euros pala narrativa y 4.000 respeutivamente pala poesía y los textos teatrales.

Tamién te podria gustar