Portada Música El premiu al meyor cantar 2014 escueyese’l 14 de marzu

El premiu al meyor cantar 2014 escueyese’l 14 de marzu

by asturnet

El vienres día 17 de xineru publicóse nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA) la convocatoria del “Premiu al Meyor Cantar” en llingua asturiana o gallego-asturianu, un gallardón qu’algama yá la so octava edición y col que se pretende visibilizar el talentu de los ceadores musicales qu’usen la llingua asturiana o’l gallego-asturianu en composiciones que sían dafechu orixinales y nueves, y que davezu sirvía pa escoyer a los participantes nel Liet International Festival qu’esti añu entá nun ta convocáu. La gala onde se tien d’escoyer.

A esti gallardón puen optar los cantares con lletra n’asturianu o gallego-asturianu que se comercializaren ente’l 1 de xineru y el 31 d’avientu del 2013, siempres que se trate d’obres musicales de creación orixinal tanto na lletra como na música. Queden escluyíes les pieces tradicionales yá esistentes, les versiones o adaptaciones d’obres de creación publicaes orixinalmente n’otra llingua, y los cantares que nun fueren editaos y grabaos por primer vez nel añu 2013.

Los intérpretes o grupos interesaos pueden solicitar la so participación hasta’l 30 de xineru, presentando una solicitú en modelu normalizáu, delles declaraciones responsables y un CD onde se recueya la canción escoyida pol grupu o intérprete pa concurrir al premiu, amás del Currículum del solista o grupu, incluyendo rellación nominal de componentes y instrumentos que toquen.

Los interesaos tienen d’unviar tamién la lletra de la canción escoyida, debidamente mecanografiada.

Convocatoria del Premiu al meyor Cantar 2014

Tamién te podria gustar