Portada Escéniques El premiáu Cirque du Soleil prepara’l so desembarcu en Xixón

El premiáu Cirque du Soleil prepara’l so desembarcu en Xixón

by asturnet

Dancia, malabarismu, música y acrobacies. El Cirque du Soleil, la compañía de circu más premiada nos últimos años pola so renovación hacia l’arte del espectáculu circense, prepara la so visita a Xixón, onde ufrirá un total de 26 funciones a partir de finales de xunu nuna carpa asitiada pa la ocasión en terrenos del puertu d’El Musel. Les entraes, a precios d’ente 24 y 56 euros, pónense güei a la venta.

L’espectáculu col que los integrantes del Cirque du Soleil aporten a Asturies, ‘Saltimbanco’, pasó yá énte los güeyos de más de siete espectadores d’estremaos continentes, pero les incursiones de la compañía nel Estáu español sólo incluyeren hasta agora escales en Madrid, Barcelona, Bilbao y Sevilla. Les funciones de Xixón atrayerán poro, previsiblemente, a públicu d’otres comunidaes vecines, polo que la compañía actuará con un aforu de 2.500 persones por función.

No que cinca al restu de cifres, l’equipu circense que llegará a Xixón tará compuestu por unes cien persones, a les que se-yos amestarán hasta 125 trabayadores asturianos con contratu temporal, dende montadores d’estructures a azafates y promotores. Empreses de Trabayu Temporal de Xixón entamaron yá la primer selección de personal, col únicu requisitu esclusoriu de falar y entener inglés.

‘Saltimbanco’ lleva catorce años xirando por ciudaes de tol mundu y represéntase n’España dende 2002. Tien un acompañamientu musical compuestu espresamente pal montaxe que s’interpreta en directu.

Tamién te podria gustar