Portada Plástiques El Prado va escribir la meyor esposición del Bosco

El Prado va escribir la meyor esposición del Bosco

by redacción asturnews

“El Bosco. La esposición del centenariu” sa ser ensin dubies l’amuesa del añu próximu y una de les más importantes del Muséu del Prado. Con ella van celebrase los 500 años de la muerte del artista y la so significación. 

Va ser “la más importante esposición celebrada enxamás”, sigún quixeron afitar el director del Prado, Miguel Zugaza, y el so director axuntu, Miguel Falomir, nel actu que sirvió tamién pa la firma del conveniu ente’l muséu y la Fundación BBVA.

La institución financiera va apurrir 2,5 millones nos próximos cuatro años pa siguió patrocinando’l programa de grandes esposiciones, incluyendo’l patrociniu esclusivu de l’antolóxica del pintor flamencu, que se va abrir de mayu de 2016 y va enllargase hasta setiembre.

La llegada de la modernidá del sieglu XX recuperó y catapultó la reconocencia del que gociara en vida Jeroen van Aeken, más conocíu como El Bosco (n’España) o como Hieronymus Bosch, tal que roblaba.

Esta va ser una escepcional oportunidá de contemplar de manera conxunta la tríada d’obres maestres: Les tentaciones de San Antonio (que va emprestar el Muséu d’Arte Antiguo de Lisboa), L’adoración de los Reis Magos (que se ta restaurando nel Prau) y El xardín de les delicies (iconu de la pinacoteca madrilana).

Les obres escoyíes pertenecen fundamentalmente al Muséu del Prado y a otros museos como la Albertina y el Kunsthistorisches de Viena, la National Gallery de Washington, el Metropolitan de Nueva York o’l Louvre de París.

Tamién te podria gustar