Portada Comunicación El PP súmase a les crítiques pola puesta en marcha del Ente de Comunicación

El PP súmase a les crítiques pola puesta en marcha del Ente de Comunicación

by asturnet

La diputada del Partíu Popular Alicia Castro sumóse ayer a les crítiques pola manera de poner en marcha l’Ente Públicu de Comunicación del Principáu y el calter de la convocatoria de selección de personal. Castro afirmó que na futura televisión “namás van entrar persones col carnet del PSOE na boca”.

La parlamentaria popular criticó la convocatoria publicada nel BOPA con malpenes un mes de vagar pa que los aspirantes preparen el temariu: “Areces paez que tien prieses por tener una televisión al so serviciu”,dixo Alicia Castro que calificó’l modelu escoyíu pol gobiernu del Principáu como “xuguete particular al serviciu d’Areces y un mediu nel que nun va haber llibertá d’espresión”..

La posible falta de tresparencia nel procesu de selección del personal foi otra de les crítiques llanzaes pola diputada del PP: “les 84 places convocaes ya tienen dueñu”, declaró Castro pa quien “nun hai dulda de qu’Areces va meter xente prósimo al so partíu”. La diputada popular tamién criticó l’enfrentamientu por esti motivu ente PSOE ya IX-BA y descalificó a entrambos socios de gobiernu por “tar nuna permanente griesca” y dixo que “nunca tuvo’l Principáu un gobiernu más débil”.

Tamién te podria gustar