Portada Comunicación El PP replantégase la so postura na tv autonómica y piensa en nomar a los sos representantes nel ente

El PP replantégase la so postura na tv autonómica y piensa en nomar a los sos representantes nel ente

by asturnet

Xiru na estratexa’l Partíu Popular sobro la futura radiotelevisión pública asturiana. El PP, que llevó la so oposición firme a la creación del ente hasta’l Tribunal Constitucional, considera agora “inevitable” la puesta en marcha de la tv autonómica y estudia desbloquear la constitución del conseyu d’alministración del ente nomando a los sos representantes, según fontes citaes por Radio Nacional d’España.

Acordies cola información emitida pola rede d’emisores de la cadena pública n’Asturies, los conservadores prevén dar un xiru p’hacia el pragmatismu y, yá que la radiotelevisión pública va ser un fechu -les emisiones regulares entamarán a mediaos de 2005-, estudien tener presencia nel muérganu que tomará les principales decisiones sobro’l funcionamientu de la tv.

Hasta agora, el PP negábase dafechu a nomar a los sos representantes nel conseyu d’alministración pa torgar asina la creación d’una empresa pública que se-y abulta cara ya innecesaria. Esa negativa sistemática llevó al Gobiernu autonómicu PSOE-Izquierda Xunida-Bloque por Asturies a llevar alantre una modificación na llei que rixe la composición y el llabor del conseyu, llei qu’impugnó énte’l Constitucional el Gobiernu de José María Aznar y que postergó por enésima vegada la creación de l’autonómica hasta que’l nuevu Executivu socialista de José Luis Rodríguez Zapatero retiró esi recursu al llegar a La Moncloa.

El Gobiernu autonómicu ultima’l proyectu d’habilitación del vieyu conventu de la Universidá Llaboral de Xixón como sé de la futura tv autonómica, que llanzará una señal en prebes a finales d’esti añu pero que nun podrá tener una programación estable hasta mediaos de 2005, depués que se nome al equipu xestor y s’esbille a la plantiella.

Según les previsiones del Executivu, l’ente públicu asturianu -integráu por televisión, radio y un portal públicu d’información n’internet- emitirá a lo menos hasta 2010 dende esi primer allugamientu en Xixón, qu’inclúi unes instalaciones dixebraes en dos plantes y un plató de 200 metros cuadraos.

Euskal Telebista adelántase al proyectu asturianu de portal dixital públicu

Tamién te podria gustar