Portada Sociedá El PP refuga participar na reforma del estatutu asturianu

El PP refuga participar na reforma del estatutu asturianu

by asturnet

El Partido Popular refuga participar nel debate de la reforma estatutaria pa la nuestra comunidá. El presidente de la formación conservadora n’Asturies, Ovidio Sánchez, recalcó la negativa a sofitar un nuevu Estatutu esti miércoles 25 en Madrid, tres la reunión de les agrupaciones territoriales con Mariano Rajoy. Sánchez afirmó que el debate sobre l’autogobiernu “nun-y interesa a naide n’Asturies”.

El cabezaleru del PP asturianu acusó al PSOE de querer “desviar l’atención hacia lo sucedío col Estatut catalán” y amosó la intención del so partíu de nun entrar en nengún posible diálogu sobre la reforma estatutaria na nuestra comunidá “mientres nun se vea en que queda l’asuntu del Estatut”.

Ovidio Sánchez manifestó esta posición del Partido Popular nun momentu nel que destacaos miembros de la so formación y dende agrupaciones locales cuestionen la so candidatura a les prósimes elecciones autonómiques. La oposición a la figura del actual presidente del PP asturianu medra dientro esi partíu onde hai voces que piden la convocatoria del comité electoral cuanto primero pa valorar al prósimu candidatu autonómicu.

Tamién te podria gustar