Portada Sociedá El PP de Xixón organiza una xornada sobre lliteratura y cultura asturianes

El PP de Xixón organiza una xornada sobre lliteratura y cultura asturianes

by asturnet

El llunes que vien, 18 de xunu, la estaya de la muyer del PP de Xixón entama una Xornada de Lliteratura y Cultura Asturianes nel Centru Cultura Vieyu Institutu. L’entamu será a les once la mañana cola presentación de la xornada, por Pilar Fernández Pardo (presidenta del PP de Xixón) y Elena González (resposnsable de la Estaya de la Muyer). Darréu podrá sentise la conferencia “Introducción a la etnografía asturiana” pol investigador Alberto Álvarez Peña y proyectaráse’l documentos “Rincones secretos: Mitología de Asturias”, d’unos 22 minutos. A les 12:45 entamará l’últimu de los actos, una charra de l’Academia de la Llingua Asturiana titulada “Trés décades d’estudiu, promoción y defensa del patrimoniu llingüísticu”, que cuntará cola intervención d’Ana María Cano González, presidenta de la institución, y l’académicu Xosé Antón González Riaño.

Pela tarde proyectaráse’l documental “A bruxa de Brañavara” de 40 minutos de duración. Darréu celebraráse una mesa redonda titulada “Introducción al doblaxe cinematográficu en llingua asturiana”, pol xestor cultural Humberto Gonzali y cuntando cola participación del actor Antón Caamaño y del realizador Illán Gonzali.

Darréu proyectaráse “Esbilla de cinema n’asturianu”, uno venit minutos con una selección d’escenes correspondientes a cuatro xéneros cinematográficos distintos: infantil, cine negru, western y fantásticu.

La xornada va rematar cola conferencia “Lliteratura asturiana en femenino. Muyeres escritores n’asturianu y en gallego-asturianu”, pola poetisa y narradora Aurora García Rivas.

Tamién te podria gustar