Portada Sociedá El PP de Mieres acusa al PSOE de dir contra la Constitución por presentar informes n’asturianu

El PP de Mieres acusa al PSOE de dir contra la Constitución por presentar informes n’asturianu

by asturnet

Jose Juan García, conceyal del Partíu Popular de Mieres, acusó al gobiernu local del PSOE de dir “contra la Constitución” porque dalgunos de los informes tecnicos que se debaten na Comisión de Cultura del Ayuntamientu “tán escritos únicamente en bable” y reclama que se traduzan al castellán “porque ye l’idioma oficial y lo lóxico ye que los informes tean na llingua qu’usa tol mundu”.

Coincidiendo colos actos de la Selmana de les Lletres Asturianes, l’edil popular quexóse de que dalgunos tecnicos del Ayuntamientu de Mieres presenten los sos informes solo n’asturianu y, anque manifestó nun tar en contra y pidió que los informes foren billingües, García declaró que “nun podemos imponer una llingua a naide o de lo contrario taríemos saltándonos la Constitución. Equí parez que somos más llistos que naide y inoramos que’l castellán ye la nuestra llingua oficial y mandamos los informes escritos sólo en bable”.

Sicasí, esti nun ye’l primer choque pola llingua nel conceyu del Caudal, yá qu’hai unos meses, cuando franció’l pactu de Gobiernu PSOE-IX, el PP tamien se quexó de que los indicadores de Mieres tuvieron retulaos sólo n’asturianu. Cosa que dalgunos direxentes socialistes achacaron a los miembros d’IX.

Tamién te podria gustar