Portada Política El PP critica’l descensu del presupuestu de la Conseyería de Cultura “porque pon el patrimoniu en peligru”

El PP critica’l descensu del presupuestu de la Conseyería de Cultura “porque pon el patrimoniu en peligru”

by asturnet

La Comisión de Cultura de la Xunta Xeneral recibió ayeri a la conseyera de Cultura y Turismu d’Asturies, Mercedes Álvarez, pa dar esplicaciones sobre’l descensu de cuasi’l 20% na cantidá asignada a estes polítiques. Álvarez quixo tranquilizar a a los sectores cultural y turísticu, porque garantizó que son unos de los “principales activos” d’Asturies y “van siguir siéndolo, caltiénse ayudes ya inversiones”.

La conseyera califica la política de la so Conseyería d’”autoesixencia” pa sacar “el mayor partíu de los recursos”.

Sicasí, el PP, na voz del diputáu Emilio Pérez Cueva calificó’l presupuestu d”etéreu”, y aseguró que d’esti mou “el patrimoniu dirá a la ruina”, yá que nesti apartáu, el descensu ye del 35%.

Pal diputáu del PP Alfonso Román “la cultura dexó de ser prioridá pal Principáu”, reprochando que “pierde 30 millones d’euros”, mientres el Presupuestu del Principáu caltién “una cuantía asemeyada con dalgo de crecimientu”.

El PP entrugó pola promoción del asturianu cuando se rexistra una reducción del 11,3 por cientu nesti apartáu. La conseyera pidió respetu pa estes actuaciones ya instó al PP a que “nun desprestixe” la llingua. Del mesmu mou, Consuelo Vega, directora xeneral de política llingüística, apuntó que’l so departamentu esiste porque “ye prioritariu que se desenrrolle política llingüística eficaz, con un presupuestu modestu pero suficiente”. Amás, apuntó qu’otres conseyeríes tienen tamién partíes venceyaes a la llingua, con un presupuestu superior a los 10 millones d’euros en total”.

Pal representante d’IX-Bloque por Asturies na Comisión, “La cultura ye necesaria, pero enantes hai qu’abordar otres polítiques más urxentes”.

Tamién te podria gustar