Portada Comunicación El PP anuncia la so intención de sentar nel Conseyu d’Aministración de la tele autonómica

El PP anuncia la so intención de sentar nel Conseyu d’Aministración de la tele autonómica

by asturnet

El diputáu del Partido Popular (PP) Fernando Goñi anunció esti xueves 22 la intención del so grupu de sentar nel Conseyu d’Administración del Ente Públicu de Comunicación del Principáu a los seis representantes qu’hasta agora renunciaran a participar. El cambiu d’idea vien motiváu, según declaró’l parlamentariu del PP, pol enfotu de los populares en “fiscalizar dende dientro” a la televisión autonómica.

Los seis representantes del PP nel Conseyu d’Aministración de RTPA van empezar a asistir a les reuniones col oxetivu d’acceder a información sobre l’Ente que, según afirmó Goñi, hasta agora nun disponíen al través de la Xunta Xeneral.

Dende la creación del Conseyu d’Aministración de la radiotelevisión del Principáu los representantes del Partido Popular refugaron participar dende los seis puestos que-yos asignara la Xunta Xeneral. De magar los populares denunciaran repetidamente nel parlamentu asturianu falta d’información de los responsables del Ente. Tener accesu directu a esta información ye’l principal motivu esgrimíu por Fernando Goñi pa desplicar el cambiu de decisión del PP.

Tamién te podria gustar