Portada Fiestes El Portal abre les fiestes con un espectáculu de la compañía de teatru Contraste

El Portal abre les fiestes con un espectáculu de la compañía de teatru Contraste

by asturnet

El grupu de Teatru Contraste va ser l’encargáu de dar un orixinal pregón pa inaugurar les Fiestes del Portal, en Villaviciosa, el próximu xueves 7 de setiembre a partir de les nueve y media la nueche. Nel espectáculu que va durar dos hores, nun van faltar, xunto a la música y la escenografía de los actoros, otros elementos normales d’esti tipu d’actos, como’l pregoneru, la salutación del alcalde y la imposición de bandes a les Dames y la Reina les fiestes. Pastora Soler y Los Tres Sudamericanos van ser los encargaos de poner música a les fiestes maliayes.

Con esti espectáculu basáu nun llamativu despliegue de recursos tecnicos y humanos, del que s’espera que sía dinámicu, mui visual y llenu de ritmu y música, quier ufiertase muncho más qu’un pregón, propniendo una escenografía de gran formatu, dafechu inedita y orixinal, que supón un nuevu conceptu ya interpretación de los tradicionales pregones de les fiestes.

Los festeyos del Portal, que cuenten con una inversión de 130.000 euros, van combinar les actuaciones musicales de cantantes como Pastora Soler y Los Tres Sudamericanos, con prebes deportives y actividaes pa neños, amás, por supuesto, de la tradicional xira, un mercáu d’artesanía, la esposición de ganao y un concursu a la meyor sidra.

Tamién te podria gustar