Portada Comunicación El politólogu y escritor italianu Giovanni Sartori recibe’l Príncipe d’Asturies de les Ciencies Sociales

El politólogu y escritor italianu Giovanni Sartori recibe’l Príncipe d’Asturies de les Ciencies Sociales

by asturnet

El xuráu del Premiu Príncipe d’Asturies de les Ciencies Sociales decidió apurrir el galardón al politólogu y escritor italianu Giovanni Sartori, ún de los pensadores más influyentes nes últimes décades de la izquierda lliberal europea. Pal xuráu na obra de pensador italianu “especialmente dedicada a la elaboración de una teoría de la democracia, ta siempre presente el so compromisu coles garantíes y les llibertaes de la sociedá abierta”. Sartori tien destacao pola so oposición a Silvio Berlusconi y poles sos controvertíes postures respective a los retos de la inmigración y el multiculturalismu.

Según l’acta del xuráu presidíu por Manuel Fraga Iribarne, Giovanni Sartori “reflexona y alerta con particular agudeza sobre los problemes sociales ya institucionales del nuestru tiempu y sobre el l’equilibriu necesariu de los diversos poderes nes sociedaes democrátiques”. Sartori ye anguaño profesor eméritu na universidá neoyorquina de Columbia y de la de Florencia, la ciudá onde nació. La so última obra publicada: “Pluralismu, multiculturalismu y estranxeros” armó una gran controversia dende la so aparición al abordar el tema de la inmigración nes sociedaes desarrollaes como un asuntu enllenu de riesgos pa la fragmentación de la convivencia y del propiu sistema si nun se-y pon ciertos límites, asina como del peligru de crear nuevos guetos dientro de les sociedaes plurales.

Tamién te podria gustar