Portada Cine El ‘Pinocho’ de Matteo Garrone va estrenase n’España nel BCN Filme Fest

El ‘Pinocho’ de Matteo Garrone va estrenase n’España nel BCN Filme Fest

by redacción asturnews

A un mes de dar el pistoletazu de salida de la so cuarta edición, que se va celebrar del 25 de xunu al 2 de xunetu nos Cines Verdi, el Festival Internacional de Cine de Barcelona Sant Jordi (BCN Filme Fest) dio a conocer la llista de les catorce películes que van formar parte de la so sección oficial, integrada fundamentalmente por adaptaciones d’obres lliteraries y películes basaes en fechos reales, hestóricos y biopics.

Ente les once cintes a concursu destaquen la nueva versión del Pinocho escurríu por Carlo Collodi a cargu del director italianu Matteo Garrone (Gomorra)con Roberto Benigni na piel del vieyu Gepetto. El filme presentar na pasada Berlinale, concebíu como xuna hestoria familiar cercana a la Comedia dell’Arte, y estrénase en primicia n’España nel certame empobináu por Conxita Casanovas.

Al nuevu trabayu de Garrone xúnense los títulos yá conocíos na primer meyora revelada en xineru de Cuando Hitler robó’l coneyu rosa, de Caroline Link; True History of the Kelly Gang, sobro la vida del bandíu australianu Ned Kelly, protagonizada por George MacKay y Russell Crowe y la polaca Corpus Christi, de Justin Kurzel, qu’aspiró al Oscar a meyor película internacional.

Tamién te podria gustar