El periodismu dixital llucha pol enfotu l’audiencia

by redacción asturnews | febrero 15, 2018 1:35 pm

Según un informe de Edelman, el periodismu paez tar recuperando l’enfotu perdíu, si lo comparamos colos motores de busca y les redes sociales: nel entamu de  2018 el 59% de los encuestaos afirmó confiar nos periódicos, la radio y la televisión.

Los medios de comunicación, tantu los tradicionales como los dixitales, fueron perdiendo nos últimos años credibilidá, ente otres coses, por cuenta d’una ideoloxía política cada vez más marcada que lleva a cuestionar la imparcialidá de los fechos noticiosos. Sicasí, según un informe de Edelman, el periodismu paez tar recuperando l’enfotu perdíu, si lo comparamos colos motores de busca y les redes sociales.

Tal como pue vese nesta infografía de Statista, l’enfotu nel periodismu aumentó cinco puntos con al respective de 2012. Concretamente, en 2018 el 59% de los encuestaos afirmó confiar nos periódicos, la radio y la televisión  a la d’informase de les noticies de calter xeneral frente al 54% de va seis años. Les plataformes online, pela so parte, esperimentaron xusto lo contrario. Y ye que, el mieu a les fake news tan frecuentes n’Internet fixo qu’el so nivel d’enfotu baxe dos puntos n’este mesmu periodu de tiempu.

Namái se tuvieron  en cuenta los participantes qu’escoyeron les opciones 6,7,8 o 9 nuna escala de 1 (= nun confío n’absolutu) a 9 (= confío dafechu) al responder a la entruga: “¿en qué midida confiaría en cada tipu de fonte de noticies ya información xeneral?”

Source URL: http://asturnews.com/el-periodismu-dixital-llucha-pol-enfotu-laudiencia/