Portada Comunicación El periodismu dixital llucha pol enfotu l’audiencia

El periodismu dixital llucha pol enfotu l’audiencia

by redacción asturnews

Según un informe de Edelman, el periodismu paez tar recuperando l’enfotu perdíu, si lo comparamos colos motores de busca y les redes sociales: nel entamu de  2018 el 59% de los encuestaos afirmó confiar nos periódicos, la radio y la televisión.

Los medios de comunicación, tantu los tradicionales como los dixitales, fueron perdiendo nos últimos años credibilidá, ente otres coses, por cuenta d’una ideoloxía política cada vez más marcada que lleva a cuestionar la imparcialidá de los fechos noticiosos. Sicasí, según un informe de Edelman, el periodismu paez tar recuperando l’enfotu perdíu, si lo comparamos colos motores de busca y les redes sociales.

Tal como pue vese nesta infografía de Statista, l’enfotu nel periodismu aumentó cinco puntos con al respective de 2012. Concretamente, en 2018 el 59% de los encuestaos afirmó confiar nos periódicos, la radio y la televisión  a la d’informase de les noticies de calter xeneral frente al 54% de va seis años. Les plataformes online, pela so parte, esperimentaron xusto lo contrario. Y ye que, el mieu a les fake news tan frecuentes n’Internet fixo qu’el so nivel d’enfotu baxe dos puntos n’este mesmu periodu de tiempu.

Namái se tuvieron  en cuenta los participantes qu’escoyeron les opciones 6,7,8 o 9 nuna escala de 1 (= nun confío n’absolutu) a 9 (= confío dafechu) al responder a la entruga: “¿en qué midida confiaría en cada tipu de fonte de noticies ya información xeneral?”

Tamién te podria gustar