Portada Política El PAS ve nes opiniones del Bloque por Asturies una rempuesta al PSOE “cínica y desvergoñante”

El PAS ve nes opiniones del Bloque por Asturies una rempuesta al PSOE “cínica y desvergoñante”

by asturnet

Tres les declaraciones de Fernando Lastra nes que tornaba a amosar la so posición y la de la FSA–PSOE al rodiu a la oficialidá de la llingua asturiana y el posterior retruque del Bloque por Asturies, dende’l Partíu Asturianista consideren la rempuesta del BpA “un nidiu exerciciu de cinismu y de desvergoña”.

El Bloque por Asturies, “qu’agora se rasga les vestidures cuan fariseos, sólo pue recibir la calificación de “collaboracionistes” por facer una arruda hipocresía al gobernar colos políticos que ñeguen la oficialidá (Areces y el PSOE)”, comenten los asturianistes.

Pal PAS ye necesario “alcordase de les pallabres en marzu de 2008 del voceru entós del Bloque por Asturies don Rafael Palacios” en declaraciones a la prensa, daquella “condicionaba una futura reedición del pautu de gobiernu a la oficialidá de la llingua asturiana. ¿Ú tán les sos pallabres? “¿llevóles El Ventolín col aire acondicionáu del sillón?”, entruguen dende la formación asturianista.

Tres la firma del pautu de gobiernu, IX y el Bloque por Asturies, siempres según el PAS, “dexaron de llau y escaecieron la reclamación de la oficialidá de la llingua asturiana”.

Dende’l PAS “llevamos pidiendo dende la nuesa fundación (fai más de 23 años) la oficialidᔠy “la evidencia ye que la llingua asturiana nun-yos importa un sacre masque tea nuna situación de peligru de desapaecer según la UNESCO”.

El PAS ve “hipócrita” que se critique a la FSA “demientres ellos abandonaron esi envís por puestos, perres, chiringuitos y viaxes por ya segunda vegada cola reedición del pautu de gobiernu de 2008”.

Tamién te podria gustar