Portada Política El PAS sal a la cai esta fin de selmana con dellos actos en Xixón

El PAS sal a la cai esta fin de selmana con dellos actos en Xixón

by asturnet

El Partíu Asturianista cumple 25 años d’actividá, convirtiéndose asina nel partíu asturianu con más años d’actividá política. Pa celebralo anuncien que van entamase actos por toa Asturies a lo llargo de los próximos doce meses, incluyendo conciertos, actos institucionales, homenaxes, actos políticos, etc.

Y esta fin de selmana entamen. Van facelo con dos actividaes un conciertu coral que se va a celebrar el sábadu a les 20:30 na Ilesia de San Xosé, en Xixón, y la instalación d’una carpa informativa, asitiada na redolada del Rastru de Xixón, ente les 10:30 hores y l’hora de zarru del mesmu.

La carpa supón l’entamu d’una campaña na que quier facese parte a tolos asturianos del proyectu del PAS, “que nun ye otru que sacar a Asturies del pozu na que la metieron los partíos gobernantes y l’oposición, despreocupaos polos asturianos”. El presidente del Partíu Asturianista, Xuan Xosé Sánchez Vicente, va tar presente na carpa que se va a instalar en Xixón, ente les 12:30 y les 13:30 hores, p’atender a los ciudadanos que quieran dar a conocer los sos reinvindicaciones y problemes.

Esti actu, ye, según anuncien dende’l PAS, “el primeru de munchos otros que nos próximos meses va llevar a la PAS a otros munchos conceyos asturianos, dientro d’una campaña de comunicación cola sociedá asturiana, na que quier arrexuntase a toles persones descontentes cola situación de Asturies, alredor del proyectu anováu deL PAS”.

Tamién te podria gustar