Portada Conceyos El PAS critica l’escasu compromisu del Ayuntamientu de Llangréu “pa colos drechos de los asturfalantes”

El PAS critica l’escasu compromisu del Ayuntamientu de Llangréu “pa colos drechos de los asturfalantes”

by asturnet

L’Agrupación del Partíu Asturianista en Llangréu (PAS), denunció “l’escasu compromisu” que l’Ayuntamientu de Llangréu tien, y l’olvidu permanente de los sos compromisos colos derechos lingüísticos de los asturianofalantes.

Pa l’Agrupación asturianista “bueno sería que dende la institución más próxima a los ciudadanos, como ye l’Ayuntamientu, se promoviera una campaña de promoción y fomentu de la Cultura y Llingua Asturiana”.

Dende l’Agrupación del Partíu Asturianista en Llangréu (PAS), recuerden al Ayuntamientu “qu’amparándose nel marcu xurídicu vixente, esto ye, na Llei del Principáu d´Asturies1/1998, d’Usu y promoción del Asturianu, xunto cola Carta Europea de les Llingües Rexonales y Minoritaries, aprobada pol Conseyu d`Europa en 1992 y ratificada pol Congresu de los Diputaos d’España” pue facer “un mayor fomentu y amparu, nel nuestru casu, de la Llingua Asturiana”. Y recuerden que “l’Ayuntamientu tien competencies pa ello”.

El PAS, propón al Ayuntamientu una campaña visible de fomentu y promoción de la Cultura y Llingua Asturiana “en collaboración coles sociedaes culturales y empresariales del conceyu, aprovechando’l tiempu de Navidá que s’acerca, con lletreros lluminosos n’asturiano y música con melodíes típiques asturianes”.

Tamién te podria gustar