Portada Sociedá El Parque Hestóricu del Navia esplica lo fecho en política llingüística

El Parque Hestóricu del Navia esplica lo fecho en política llingüística

by asturnet

Los conceyos del Parque Hestóricu del Navia recibieron mientres 2011 sovenciones de la Dirección Xeneral de Política Llingüística destinaes a entidadades llocales pa la normalización social del gallego-asturianu por un importe total de 17.885 euros.

Según espliquen dende esta institución, “cuasi toes estes sovenciones fueron xestionaes o sofitaes dende la Oficina Cultural y Llingüística de la Fundación Parque Hestóricu del Navia y dexaron que con elles s’executaren distintes actuaciones nel territoriu de los nueve conceyos a los qu’empresta serviciu”.

La campaña de promoción musical “Conceyo de cantares no Parque Histórico del Navia” averó la música de dellos grupos participantes nel CD “Conceyo de cantares”, editáu en 2010 dende la Oficina Cultural y Llingüística, a los distintos conceyos del Parque Hestóricu del Navia y premitió que se celebraren 10 conciertos en distintos actos y festividaes mientres l’añu pasáu.

Otres actividaes sovencionaes a los conceyos del Parque Hestóricu del Navia fueron: la organización del “IV Outono Cultural de Bual”, nel Conceyu de Bual; la edición de publicidá y programación d’actividaes culturales; edición d’un calendariu pal añu 2012; rotulación de dependencies municipales y adaptación de parte de la señalética de les víes municipales al decretu toponímicu oficial nel Conceyu d’El Franco.

Esta mesma actividá d’adaptación de les señales de les víes del conceyu al decretu toponímicu oficial fízose tamién nel casu del Conceyu de Grandas de Salime. A lo último, entamóse la III edición del Cursu de Lingua y Cultura nel Conceyu de Tapia. Estes actuaciones fueron posible gracies a la cofinanciación ente estes sovenciones a entidaes llocales xestionaes o sofitaes dende la Oficina Cultural y Llingüística de la Fundación Parque Hestóricu del Navia y les aportaciones de los respectivos conceyos.

Tamién te podria gustar